Σχολή Γονέων Αγ. Νικολάου 15-02-2016
Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 18:30 στις συναντήσεις της Σχολής Γονέων της ενορίας μας στο Πνευματικό Κέντρο (παραπλεύρως του Ι. Ναού) μίλησε ο π. Γεώργιος Σχοινάς (Ιερεύς - Θεολόγος) με θέμα: «ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ : ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ»
